Zespół Szkół Alternatywnych

Facebook

Numer konta

Numer konta
60 1020 5112 0000 7002 0054 7224

Wymagania maturalne

Wymagania



maturalne 2021

Projekt Łazik


Projekt Łazik Księżycowy
SZKOŁA w działaniu

Podręczniki

Listy podręczników



obowiązujących w ZSA

Procedury bezp.

Procedury

bezpieczeństwa.

Politechnika

Zajęcia na

Politechnice

MEN-BS

MEN
Bezpieczna



Szkoła

MEN

List Dolnośląskiego



Kuratora Oświaty

Projekt UE

PROJEKT



'Międzypowiatowa
droga po sukces'

Allianz

Ogólne warunki

ubezpieczenia uczniów

Oferta dla szkoły

ubezpieczenia uczniów

Szkoła w działaniu

Materiały pomocnicze

Materiały i przybory pomocnicze

na egzaminach w 2021 roku

Dostosowanie LO

Dostosowanie warunków i form

przeprowadzania egzaminu
maturalnego
w 2021 roku

Instrukcja maturalna

Instrukcja



maturalna 2021

Egzamin maturalny

Zasady egzaminu



maturalnego w 2021 r.

Porady maturalne

Poradniki



maturalne

Zdawalność matury

Wybierz studia

Pajacyk

EFS


Szkoła przystąpiła do projektu Pracownie komputerowe dla szkół, edycja 2007.
Komputery współfinansowane są z EFS.

Ostatnie artykuły

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Komunikat

Obrazy newsów: wykrzyknik-2jpg.png

KOMUNIKAT

Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 8 kwietnia 2021r. przedłuża się zdalny tryb nauczania WE WSZYSTKICH KLASACH Alternatywnego Liceum Ogólnokształcącego do 18 kwietnia  2021r.

SEKRETARIAT szkoły jest czynny w godz. 8.00 - 14.00; prosimy o kontakt mejlowy lub telefoniczny;

Szczegółowe zasady pracy nauczycieli i uczniów są opublikowane na stronie szkoły.

Rozpoczęła się rekrutacja do sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży w 2021r.!

Obrazy newsów: 167119714_2982522835301165_404071035190675321_n.png

 

Rozpoczęła się rekrutacja do sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży w 2021r.!

 

30 marca 2031 r. o rozpoczęła się rekrutacja do sesji SDiM w 2021 r.

Temat tegorocznej sesji: „Śladami kardynała Stefana Wyszyńskiego - w poszukiwaniu drogowskazów we współczesnym świecie według wartości i ideałów Prymasa Tysiąclecia. W jaki sposób możesz wykorzystać nauki kardynała Stefana Wyszyńskiego w obecnej rzeczywistości w odniesieniu do swojego życia, do życia Twojej rodziny lub społeczności, w której mieszkasz?”

Organizatorem sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży w 2021 r. jest Kancelaria Sejmu we współpracy z Ministerstwem Edukacji i Nauki oraz Instytutem Pamięci Narodowej.

Głównym celem Sejmu Dzieci i Młodzieży jest przekazanie uczestnikom projektu wiedzy na temat zasad funkcjonowania Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej oraz procesu legislacyjnego.

Dodatkowo, intencją jego organizatorów jest promowanie wśród młodych ludzi postaw obywatelskich, a także zachęcenie ich do działalności na rzecz społeczności lokalnych na etapie realizacji zadania rekrutacyjnego.

Do udziału w konkursie zaproszone są dwuosobowe zespoły złożone z uczniów tej samej szkoły lub zespołu szkół. Prosimy pamiętać, że zgodnie z regulaminem każdy uczestnik SDiM najpóźniej w dniu rozpoczęcia konkursu musi mieć ukończone 13 lat, ale w dniu 1 czerwca br. nie może mieć ukończonych 18 lat.

W 2021 r. z uwagi na pandemię wirusa SARS-Cov-2, uczniowie chętni do uczestnictwa w sesji zostaną zaproszeni do udziału w specjalnej internetowej edycji konkursu.

Harmonogram tegorocznej sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży (SDM) przedstawia się następująco:

  1. 30 marca o godz. 13:00 - rozpoczęcie rekrutacji,
  2. 30 marca do 6 maja do godz. 15:00 - rejestracja zespołów na platformie internetowej SDiM,
  3. 10 maja do godziny 13:00 - ostateczny termin opublikowania przez zespoły na platformie SDIM informacji o rekrutacji,
  4. 10 - 28 maja - czas na ocenę zadań,
  5. 31 maja do godz. 12:00 - sporządzenie ostatecznej listy uczestniczek i uczestników oraz przesłanie jej do Kancelarii Sejmu,
  6. 1 czerwca do godz. 15:00 - publikacja listy uczestniczek i uczestników na platformie internetowej SDiM oraz na stronach internetowych organizatora sesji i współorganizatorów, przesłanie nazwisk osób wchodzących w skład 5 najlepszych zespołów do właściwych kuratoriów oświaty w poszczególnych województwach.

Z uwagi na pandemię wirusa SARS-Cov-2, w 2021 r. może zostać zorganizowany przyjazd do Warszawy, ewentualnie, 5 najlepszych zespołów.

Więcej informacji na stronie sdim.sejm.gov.pl oraz na oficjalnej stronie SDiM na Facebooku http://www.facebook.com/sejmdzieciimlodziezy

Zapraszamy do udziału!

Życzenia świąteczne

Obrazy newsów: wielkanoc01.jpeg

Informacja

Obrazy newsów: wykrzyknik-2jpg.png

Informujemy, że w okresie przerwy świątecznej

w dniach 1 - 6 kwietnia 2021

sekretariat będzie nieczynny.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności z tym związane.

 

Życzymy zdrowych i pogodnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego.

Komunikat

Obrazy newsów: wykrzyknik-2jpg.png

 

Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 marca 2021r. przedłuża się zdalny tryb nauczania WE WSZYSTKICH KLASACH Alternatywnego Liceum Ogólnokształcącego do 11 kwietnia 2021r.

SEKRETARIAT szkoły jest czynny w godz. 8.00 - 14.00; prosimy o kontakt mejlowy lub telefoniczny;

Szczegółowe zasady pracy nauczycieli i uczniów są opublikowane na stronie szkoły.

Gratulujemy

Miło nam poinformować o kolejnych sukcesach Idy Szebli z kl. 2A w konkursach wokalnych solo (Grand Prix w Walentynkowym  Mixie Artystycznym  - w Bielawie i II miejsce w  Kamienicy (Bielsko-Biała), I miejsce w Międzynarodowym Festiwalu Piosenki Your Song w Warszawie, wyróżnienie w Song On 2021 w Gdyni) i z zespołem Farciary ( I miejsce w Międzynarodowym  Festiwalu Star Bridge - Berlin i Your Song w Warszawie, wyróżnienie w Song On Gdynia 2021 i II miejsce w ogólnopolskim festiwalu piosenki Dozwolone do lat 19 w Stargardzie Szczecińskim). Gratulujemy!                                                                                 

Warto dodać, że są to konkursy o ogólnopolskim lub międzynarodowym zasięgu, z rzeszą kilkuset uczestników, których oceniają jurorzy wywodzący się spośród artystów scen, muzyków, specjalistów w dziedzinie emisji głosu i redaktorów muzycznych.

https://youtu.be/Ob2Hro2zUsc?t=254

https://youtu.be/847yCA2QT9E?t=4399

 

Obrazy newsów: idaszebla32.jpg

Obrazy newsów: idaszebla33.jpg

Obrazy newsów: idaszebla34.jpg

Obrazy newsów: idaszebla35.jpg

Komunikat

Obrazy newsów: wykrzyknik-2jpg.png

 

Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 marca 2021r. przedłuża się zdalny tryb nauczania WE WSZYSTKICH KLASACH Alternatywnego Liceum Ogólnokształcącego do 28 marca   2021r.

SEKRETARIAT szkoły jest czynny w godz. 8.00 - 14.00; prosimy o kontakt mejlowy lub telefoniczny;

Szczegółowe zasady pracy nauczycieli i uczniów są opublikowane na stronie szkoły.

Konkurs literacko-fotograficzny

Harmonogram matur próbnych

WYTYCZNE

 

proszę się zapoznać z powyższymi przepisami sanitarnymi przed przyjściem na testy!

 

PRÓBNA MATURA - MARZEC 2021 - HARMONOGRAM

 

15 MARCA (poniedziałek) - HISTORIA R. 9.00 - 12.00

SALA 18  (TAKURIDIS - 6 OSÓB) - szatnia sala 20

GAŁUSZA, MAKUCH, MILKE, TOKARZ, KOTALA, ZAJĄC

 

15 MARCA (poniedziałek) - FIZYKA R. 14.00 - 17.00

rozwiązywanie arkuszy zdalne (w domu, w wyznaczonych godzinach, wysłanie do nauczyciela do 17.15.

 

16 MARCA (wtorek) - GEOGRAFIA R. 9.00 - 12.00

SALA 18  (CZYSZCZOŃ - 7 OSÓB) - szatnia sala 20

DULSKI, POPOWICZ, LIS, CZELNIK, KOT, BACZMAŃSKA, BURAK

Historyczne Warsztaty e-learningowe

Obrazy newsów: warsztatyhis.jpg

HISTORYCZNE WARSZTATY E-LEARNINGOWE DLA MŁODZIEŻY

edycja czwarta

 

Już po raz czwarty Instytut Historii Wydziału Historii i Dziedzictwa Kulturowego UPJPII w Krakowie organizuje Historyczne Warsztaty E-learningowe, kierując do uczniów szkół ponadpodstawowych interesującą ofertę kursów realizowanych za pomocą Internetu.

 

Nasze warsztaty są bezpłatną formą kształcenia zdalnego, realizowaną na platformie edukacyjnej. Zapraszamy do udziału w nich nie tylko młodzież klas maturalnych, ale także uczniów z klas niższych.

Tegoroczna edycja została zmodyfikowana w porównaniu z poprzednimi – tym razem uczniowie, spośród pięciu modułów, wybierają dwa, które najbardziej ich zainteresowały. W każdym module do zdobycia będzie 50 pkt, a łączna liczba punktów do zdobycia to 100. Uczeń może wybrać większą ilość modułów, jednak do klasyfikacji konkursowej zostaną wzięte pod uwagę dwa z najwyższym wynikiem. W przypadku, gdy większa ilość uczniów osiągnie ten sam najwyższy wynik, wówczas Komisja Konkursowa poinformuje ich o konieczności wzięcia udziału w tzw. rundzie dodatkowej.

Trzej uczniowie, którzy najlepiej wywiążą się z zadań warsztatowych otrzymają indeksy na dowolny kierunek w ramach oferty edukacyjnej Instytutu Historii Wydziału Historii i Dziedzictwa Kulturowego UPJPII oraz cenne nagrody rzeczowe w postaci sprzętu elektronicznego. Wszystkim uczestnikom wydane zostaną zaświadczenia potwierdzające udział w warsztatach. Stosowne zaświadczenie otrzymają także nauczyciele-opiekunowie.

 

Terminarz projektu:

1) do 26 marca 2021 r. – zapisy uczestników warsztatów poprzez przesłanie zgłoszenia na e-mail: warsztaty.ih@upjp2.edu.pl. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko ucznia; e-mail ucznia; nazwę szkoły; klasę; nazwisko nauczyciela-opiekuna.

 

2) do 31 marca 2021 r. – uczestnicy warsztatów otrzymują drogą e-mailową login i hasło do swojego indywidualnego konta na platformie edukacyjnej wraz z instrukcją korzystania z niej.

 

3) od 29 marca do 30 kwietnia 2021 r. – uczestnicy warsztatów posiadają dostęp do zamieszczonych na platformie różnorodnych materiałów dydaktycznych (tekstów, filmów, prezentacji, quizów, itp.) ujętych w pięć modułów (lista tematów poniżej).

W tegorocznej edycji kolejne części materiałów w niektórych modułach pojawiać będą się systematycznie w każdy poniedziałek od 29 marca począwszy (29 marca, 5 kwietnia, 12 kwietnia, 19 kwietnia). Uczestnicy zobowiązani są do wybrania dwóch modułów i wykonania zadań załączonych do nich – każdy uczestnik warsztatów sam wybiera spośród podanych tematów te, które go interesują!

 

4) Od 26 kwietnia do 30 kwietnia 2021 r. – w tym terminie w modułach pojawią się zadania konkursowe. Uczestnicy będą mieli nieprzekraczalny czas wykonania ich do 30 kwietnia 2021 r. Za wzorcowe rozwiązanie zadań do każdego z modułów można otrzymać max. 50 pkt.

 

5) Do 10 maja 2021 r. - organizatorzy warsztatów sprawdzają nadesłane rozwiązania, podliczają punkty uzyskane przez poszczególne osoby i tworzą listę rankingową uczestników. Jest to również czas na przesłanie dodatkowych zadań osobom, które w danych modułach zajęły miejsca ex aequo.

 

6) Finał warsztatów odbędzie w czasie i terminie wskazanym przez Organizatorów i prawdopodobnie w łączności z finałem warsztatów stacjonarnych. Na finał zaproszeni zostaną laureaci miejsc nagradzanych wraz z opiekunami i/lub nauczycielami.

 

TEMATY MODUŁÓW

 

Aby wygrać, trzeba grać! O tym, w co grano na przestrzeni dziejów

Opowiem Wam o Powstaniu Styczniowym - śladami malarstwa Artura Grottgera

Od Kościuszki do Piłsudskiego - śladami niepodległości w Krakowie

Bogacze, awanturnicy, mecenasi - panowie na polskich zamkach

Czy polityka jest kobietą? Sylwetki parlamentarzystek w II Rzeczypospolitej Polskiej

 

Facebook: Historyczne Warsztaty E-learningowe dla młodzieży

 

Koordynator projektu Sylwia Sperling

Kierownik projektu dr hab. Józef Cezary Kałużny

Ważny komunikat

Obrazy newsów: wykrzyknik-2jpg.png

UWAGA! KOMUNIKAT W SPRAWIE PRÓBNEJ MATURY W PONIEDZIAŁEK 8 MARCA


Proszę wszystkie osoby, które są/będą w danym dniu na kwarantannie, które kontaktowały się z osobą chorą, bądź same mają objawy złego samopoczucia (podwyższona temperatura, ból mięśni, ból głowy, kaszel itp.) o zgłoszenie tego faktu dyrektorowi szkoły (nr tel. na stronie -> DYREKTOR) o każdej porze do niedzieli do godz. 20.00. Osoby te nie mogą uczestniczyć w próbnych testach w szkole i otrzymają wskazówki, jak napisać próbną maturę w domu.

 

Mariola Łuszczewska

Wygenerowano w sekund: 0.02
3,765,260 unikalne wizyty