Zespół Szkół Alternatywnych

Losowy numerek dnia

Szczęśliwy numerek:

22

Facebook

Politechnika

Zajęcia na

Politechnice

MEN-GIS

List Minister
Edukacji Narodowej



i Głównego Inspektora
Sanitarnego

MEN

List Minister



Edukacji Narodowej

Projekt UE

PROJEKT



'Międzypowiatowa
droga po sukces'

Allianz

Ogólne warunki

ubezpieczenia uczniów

Oferta dla szkoły

ubezpieczenia uczniów

Dni wolne

Dni wolne od zajęć
Gimnazjum
(2018/2019)

1. 1-2 listopada;
2. 24 grud. - 1 stycz.;
3. 28 stycz. - 10 lut.;
4. 18 - 23 kwietnia;
5. 2 maja;
6. 6-10 maja;
7. 19-20 czerwca;

Liceum
(2018/2019)

1. 1-2 listopada;
2. 24 grud. - 1 stycz.;
3. 28 stycz. - 10 lut.;
4. 18 - 23 kwietnia;
5. 2 maja;
6. 6-10 maja;
7. 19-20 czerwca;

Materiały pomocnicze

Materiały i przybory pomocnicze

na egzaminach w 2019 roku

Dostosowanie LO

Dostosowanie warunków i form

przeprowadzania egzaminu
maturalnego
w 2019 roku

Dostosowanie gimn.

Dostosowanie warunków i form

przeprowadzania egzaminu
gimnazjalnego
w 2019 roku

Instrukcja maturalna 2018

Instrukcja



maturalna 2019

Egzamin gimnazjalny

Zasady egzaminu

gimnazjalnego 2019 r.

Egzamin maturalny

Zasady egzaminu



maturalnego w 2019 r.

Porady maturalne

Poradniki



maturalne

Egzamin gimnazjalny

Zdawalność matury

Wybierz studia

Podręczniki

Listy podręczników



obowiązujących w ZSA

Pajacyk

EFS


Szkoła przystąpiła do projektu Pracownie komputerowe dla szkół, edycja 2007.
Komputery współfinansowane są z EFS.

Ostatnie artykuły

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

"Wychowanie przez sztukę" - Kamienie na szaniec

"Wychowanie przez sztukę" - Kamienie na szaniec

 

      Początkowo przedstawienie nie zapowiadało się najlepiej. Zaproszono nas do małego, ciasnego pomieszczenia z niewielka sceną. Dopiero po chwili uświadomiłam sobie, że podczas wojny tak to właśnie wyglądało – potajemne spotkania w piwnicach, spiskowanie przeciwko wrogowi.

      Pomimo początkowej niechęci zajęłam miejsce i z niecierpliwością czekałam na dalszy przebieg akcji. Wreszcie zaczęło się. Od pierwszego wypowiedzianego słowa wiedziałam, że będzie to coś innego, zupełnie nowego i pełnego „charakteru”. Nie myliłam się. Sceny były szczegółowo dopasowane i bardzo realistyczne. Mimo młodego wieku aktorzy zagrali wspaniale. Czułam się obecna i ważna jako widz. Próbowałam wyobrazić sobie, przez co  musieli przechodzić ci młodzi ludzie. Dzięki tym właśnie osobom udało mi się to z łatwością.

W przedstawieniu wzięli także udział aktorzy niepełnosprawni umysłowo, którzy pomimo ogromnej tremy doskonale sprawdzili się w swoich rolach. Ich występ był zaskoczeniem dla mnie oraz pozostałych widzów. Myślę, że to właśnie im należą się największe gratulacje – za talent i odwagę. Ale tak naprawdę, emocje oddawane przez wszystkich aktorów były bardzo prawdziwe. Do tej pory zastanawiam się, jak im się to udało.

      Myślę, że to przedstawienie wiele mnie nauczyło. Dowiedziałam się jak wyglądała sytuacja w okupowanym kraju i prawdziwe życie podczas wojny. Ciągła walka i strach, nieprzemijający ból i cierpienie, żal za zniewoloną Polskę…

Wygenerowano w sekund: 0.09
2,077,761 unikalne wizyty